۱۳۹۳ شهریور ۱۵, شنبه

این گفته از چه کسی‌ است ؟! « افتخار من این است که به خاندان نبوّت منسوب هستم »




چندی پیش سلطنت طلبان مطلبی را که به بخشی از ملت ایران که واژه « سید » در نامشان وجود دارد شدیدن توهین کرده بود ، روی سر خود گذاشته بودند و حلوا حلوا میکردند.

این افراد را به خواندن گفته‌های این « سیده » دعوت می‌کنم :




برای من مایه کمال افتخار است که ترجمه و تفسیر قران کریم را به ملت عزیز ایران و به کلیه مسلمانان فارسی زبان جهان اهدا کنم از درگاه احدیت مسئلت دارم که همواره کشور و ملت ایران را از عنایت عالیه خود برخوردار فرمایید و به ما ایرانیان سعادت آن دهد که پیرو واقعی مکتب مقدس قران باشیم.

سرفرازی خود من در زندگی اینست که به خاندان مقدس حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و اله منسوب هستم و بزرگترین آرزوی که در دل دارم اینست که فروغ درخشان تعالیم قران را که از معجزات کلام الهیست پیش از پیش در دلهای مردم این سرزمین استوار سازد و آنان را یاری دهد تا جامعه نوین ایران را که بر اساس روح و مفهوم حقیقی تعالیم عالیه قران کریم پی ریزی شده است هرچه بیشتر از نعمت و فضیلت و تقوی و پاک دلی برخوردار سازد. از صمیم قلب ملت ایران و شاهنشاه را به صاحب این قران میسپارم. 


فرح پهلوی



برداشت از سالنامه ۱۸۹۶ دفتر ۶ نویسنده پرفسور احمد مهرداد انتشارات آزاد ، هانور و روزنامه رستاخیز تهران شماره۴۸۱ چهار شنبه ۲۴ شهریورماه - کتاب سیری در زندگی نامه علی نماد شیعه گری صفحه ۱۷۵



۳ نظر:

  1. ها هااا با مزه بود این طنز!
    فروغ تعالیممم
    خوبه یک مورد از تعالیم قرانو رعایت میکنن نه حجاب و نه سایر موارد مشورب هم که در ملا عام میل میکنن
    بهتره دست بردارن عوام فریبی رو اخوندا کردن و همه ترفندشون خوب بلدن اخه گدایی دیده شدن تا کی و کجا

    پاسخحذف
  2. درود فراوان به شما و نکته سنجی و یادآوریتان، باشد تا یک روزی تمامی کسانی که سنگ سلطنت به سینه میزنند بعنوان مجرمانی که باعث بیدار شدن این غول خفته هزارساله شده اند محاکمه شوند. بی تدبیری ها وبی کفایتی شاه و اعوان و انصارش بود که این بلا به سرمان آمد و هنوز هم نفهمیده اند! ولی این موضوع از ابتدای بوجود آمدن اسلام بوده و ما ملت تا نفهمیم اسلام یعنی چه، در روی همین پاشنه میچرخد. شما که بهتر از من میدانید کلمه غارت که اعراب به شکل غاره با دو نقطه روی ه مینویسند چه معنی دارد؟ اعراب تا همین چهار پنج دهه گذشته برای گفتن این کلمه به خودشان زحمت نمیدادند خیلی راحت والبته با افتخارمیگفتند شغل النبی حالا فکرکنید چقدر امثال چنگیز و استالین و هیتلر و آل کاپون و مایوتسه تونگ دست را مفت باخته اند که به فکرشان نرسید ادعا کنند قرارداد نمایندگی با خدا امضا کرده اند وگرنه مصیبتهای افزون بر این داشتیم. خلاصه کنم، بقول قدما صد سخن به یک سخن. نتیجه پذیرش آیین بت پرستان توسط پیشینیان ساده دل و ساده لوح ما که مثل بختک روی سر ما افتاده، این تک بیت پایانیست. سالم و موفق باشید

    خرد دادیم و خرفهمی خریدیم / ادب دادیم و گستاخی خریدیم
    تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل
    لطف نموده اگر به نام من دسترسی داشتید محفوظ بماند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هم میهن گرامی ،
      درود و سپاس برای نظرتان که لب کلام را بیان فرمودید.

      پاینده ایران

      حذف